Qollega aan het woord: Teun van Rooijen
273560962_5020527878041502_3701981719713509813_n.jpeg

Qollega aan het woord: Teun van Rooijen

25 februari 2025

Interview Teun van Rooijen

Teun begon bij ons als stagiair, na het succesvol afronden van zijn stage werkt hij nu op de afdeling verkoop.

Hoe ben je bij ons gekomen en wat was je eerste indruk?

Voor mijn opleiding Junior Accountmanager zocht ik een stageplek na zoeken op het internet vond ik Qoets via de website Stagemarkt. Mijn eerste indruk van het bedrijf was zeer positief en voelde toen heel serieus.

Welke auto rijd je op dit moment?

Ik heb ervoor gekozen om een Hyundai Veloster te kopen voor mijn woon-werk verkeer. Dit bespaart mij veel reistijd in vergelijking met het ov.

IMG_2246
Hyundai Veloster

Wat zijn jouw auto dromen?

Mijn autodroom is om in een Nissan Skyline R34 GTR te rijden of er een te bezitten. Voor de nabije toekomst zou ik blij zijn met een auto met wat meer vermogen en een sportieve uitstraling, die me van A naar B brengt.

skyline
Nissan Skyline R34

Wat doe je binnen het Qoets team?

Ik houd me bezig met het uitwerken van voorstellen, telefonisch contact met leveranciers in Europa, het maken van inruil onderbouwingen, het klaarmaken van auto’s voor proefritten en het halen en brengen van auto’s bij klanten en leveranciers.

Wat vind je het leukste aan het werken bij Qoets?

Het leukste aan dit werk vind ik het contact met de klanten en leveranciers, omdat je dan lekker sociaal bezig bent.

Hoe zou je de sfeer binnen het team beschrijven?

De sfeer bij Qoets ervaar ik als leuk. Naast dat er hard gewerkt wordt, is er ruimte voor een grapje en is iedereen open met elkaar.

Welke verbeteringen zou je graag zien bij Qoets?

Ik heb eigenlijk geen verbeteringen die ik per se zou willen zien bij Qoets, behalve dat het er af en toe best druk kan zijn maar dat hoort erbij.

Welke kwaliteit zou je willen ontwikkelen de komende jaren?

De vaardigheid die ik de aankomende jaren graag verder zou willen ontwikkelen bij Qoets is het soepeler voeren van gesprekken met klanten, zonder te veel na te hoeven denken over wat ik ga zeggen.

Wat vind je het moeilijkste in je baan?

Ik vind het moeilijkste aan deze baan het op orde houden van welke taken ik als eerste moet doen en welke kunnen wachten.