Na het zien van de vacature voor de serviceafdeling bij Qoets twijfelde Rinus geen moment en solliciteerde!
Ik ben bij Qoets terecht gekomen door middel van een vacature, welke online stond voor ''Service adviseur''. Mijn autorijbewijs heb ik via ''Autorijschool van Dijk'' in Leeuwarden behaald, welke ook in een echte Qoets reed en rijdt! De vader van mijn toenmalige instructeur is tevens Qoetsier bij ons. De naam Qoets is mij altijd bijgebleven en heeft mij dan ook enthousiast en nieuwsgierig gemaakt! Mijn eerste indruk was dus erg positief en dat is altijd zo gebleven.
Als haalbare opvolger zou ik met de tijd graag een BMW F82 M4 willen bezitten, of een BMW E92 M3 met de befaamde S65 V8!
Mijn dagelijkse werkzaamheden binnen Qoets zijn voornamelijk het onmogelijke, mogelijk maken voor onze Qlanten op het gebied van service. De Qlant zo goed en volledig als mogelijk ontzorgen geeft mij voldoening en vooral veel energie!
Het leukste aan mijn werkzaamheden binnen Qoets vind ik het diverse en afwisselende contact met een breed scala aan leveranciers en onze Qlanten.
De sfeer is erg enthousiast en positief; de neuzen van een ieder binnen ons team staan allen dezelfde richting op, namelijk richting het ontzorgen en tevreden stellen en houden van onze Qlanten. Ook is er een grote bereidwilligheid om elkaar te helpen en assisteren waar nodig.
Met de tijd zou ik graag zien dat Qoets.nl zich ontwikkeld met de uitbreiding van onze capaciteit met een aflevercentrum Noord, hiermee breiden we onze Friese roots en ons noordelijke klantenbestand verder uit.
Graag zie ik mijzelf verder ontwikkelen op het gebied van internationaal contact, zodat telefonisch communiceren met bijvoorbeeld onze oosterburen nog vloeiender zal verlopen :).
Het moeilijkste in mijn baan vind ik het beantwoorden van deze vraag :). Elke dag brengt wel een uitdaging met zich mee, echter is het juist een leuke kunst om deze adequaat tot een goed einde te brengen.