Medewerker Service
Mark is na zijn HBO studie (Ondernemerschap en Retail Management) begonnen als service medewerker bij Qoets.
Dat is gebeurd via een collega Teunis Talsma! Ik sprak met hem op het terras over dingen als: wat rijd jij toch altijd in dikke auto’s en wat doe jij eigenlijk voor werk? Toen heeft hij voor mij een gesprek met Han Struiksma (service manager) geregeld en ben ik 1,5 jaar Qoetsier geweest, waarbij ik dus auto's voor Qoets rondreed. Toen ik later mijn HBO studie Ondernemerschap en Retail Management had afgerond en een aantal gesprekken had gevoerd met onder andere Han Struiksma, Hans Engelsma (initiatiefnemer van Qoets) en Pieter de Jong (sales manager) ben ik begonnen als service medewerker bij Qoets.
Dat is een leuke vraag! Als volgende auto, een BMW 335i Coupé E92, daarna zou ik graag een M3 E92 willen rijden. Op latere leeftijd zou mijn droom werkelijkheid worden met een Porsche 911 voor de deur!
Ik ben werkzaam als servicemedewerker bij Qoets. Mijn taken omvatten onder andere het plannen van afspraken met klanten voor onderhoud, APK-keuringen, schadeherstel en andere gerelateerde zaken.
Ik denk toch echt wel de bijkomende uitdagingen, gecombineerd met de leuke Qlanten waar Qoets dagelijks mee te maken krijgt én een super leuk team..
Het Qoets team is altijd erg gedreven, heeft een positieve mindset en is vrijwel altijd enthousiast. Daarnaast is het Qoets team altijd bereid zijn/haar Qollega te helpen.
Ik zou graag een nieuw systeem willen zien bij Qoets, waarbij je precies kan zien welke plekken er bij welke leverancier vrij zijn. Soms is het lastig om leveranciers te bereiken en om op korte termijn iets te kunnen inplannen. Een Qlant kan bijvoorbeeld niet 2 maanden wachten.
Dat is een goede vraag, ik denk dan toch echt mijn commerciële vaardigheden, zodat ik leer iets gemakkelijker en professioneler telefoongespreken te voeren en ook makkelijker dingen te kunnen verkopen.
Soms heb ik wel eens moeite met de commerciële vaardigheden die nodig zijn voor mijn werk. Daarnaast vliegen de dagen soms voorbij en denk ik bij mezelf: "wat heb ik nou eigenlijk gedaan", terwijl je juist heel veel hebt gedaan, maar de mailbox blijft volstromen.