Qollega aan het woord: Tom de Gunst

4 december 2020

Interview Tom de Gunst

Medewerker Service

Tom begon in 2017 zijn afstudeerstage bij Qoets. Na het succesvol afronden van zijn stage bleef hij bij de Service afdeling werken. Tom is onder andere verantwoordelijk voor de planning van de Haal- en Brengservice.

Hoe ben je bij ons gekomen en wat was je eerste indruk?

Tijdens mijn studie aan de IVA heb ik mijn afstudeerstage bij Qoets gelopen. Na het afronden van mijn studie heb ik een vast contract gekregen en ben sindsdien werkzaam op de Service afdeling. Ik merkte eigenlijk meteen dat Qoets door de focus op de klantreis zich erg onderscheidt van een reguliere dealer. De combinatie van een prettige sfeer en korte communicatielijnen maakt dat je je direct welkom voelt.

Welke auto rijd je op dit moment?

Ik rijd op dit moment een Ford Mondeo ST220. Mijn vader heeft altijd Mondeo gereden, hierdoor heb ik altijd een zwak voor het merk en model gehad. De ST220 ken ik van Top Gear en is sindsdien een bereikbare droom auto voor mij geweest. Daarnaast is dit een auto waarmee ik dagelijks comfortabel kan rijden en ook een weekend mee naar de Nürburgring kan.

Wat zijn jouw auto dromen?

Als geld geen rol speelt zou ik voor dagelijks gebruik een Mercedes E63s AMG Estate rijden. Voor de plezier ritten droom ik van een Gordon Murray Automotive T.50. Dit is mijn ogen de auto die ultiem rijplezier levert.

De Gordon Murray Automotive T.50.

Wat doe je binnen het Qoets team?

Ik werk bij de Service afdeling, hier regelen we alle onderhoud voor de auto’s van onze klanten. Ook maak ik de planning voor onze Haal- en Brengservice. Als klanten hulp nodig hebben met werkzaamheden aan hun Qoets dan staan Han en ik voor ze klaar!

Wat vind jij het leukste aan het werken bij Qoets?

De diversiteit in het werk maakt het voor mij leuk. Iedere dag kom je nieuwe dingen tegen en Qoets blijft innoverend doorgroeien. Het werk is leuk omdat je met een andere blik naar dingen gaat kijken. Wij laten onze software zelf maken zodat wij zo efficiënt mogelijk kunnen werken. Hier werkt iedereen aan mee en dat maakt het werken bij Qoets heel prettig.

Qerstdiner

Hoe zou je de sfeer binnen het team beschrijven?

We zijn echt een hecht en gezellig team. Iedereen is positief, gedreven en werkt keihard. Ook de vooruitstrevende instelling van het team bevalt me goed. Het kan altijd beter en daar werken we iedere dag aan.

Welke verbeteringen zou jij graag zien bij Qoets?

Het verschil maak je in de details, het is de som van al deze details waardoor Qoets succesvol is. Er zijn altijd dingen die beter kunnen. Door Corona hebben we een rustigere periode ervaren. Ik zie Qoets het liefst nog verder doorgroeien en nog meer Qlanten verwelkomen. De beleving tijdens het fysieke contact zoals de aflevering zou in mijn optiek beter kunnen. De kwaliteit van uitleg en de staat van de te leveren Qoets worden door onze Qlanten als top ervaren alleen past de uitstraling van ons aflevercentrum daar niet meer bij. Dit staat dan ook op de agenda voor 2021.

Abonneer nu op de Qoets.nl nieuwsbrief!

Voor de nieuwste voorraad, laatste filmpjes en leuke interviews.

Abonneer!